Brev:
Vilken typ av vatten i mme?
24. september 2009
Alder:
7 mdr.
Vilken typ av vatten i mme?
Kære Helen,
Mine tvillinger er vana med att dricka och spise mad baseret på kokt mineralvatten. Vi plejer også at sterilisere alle flaker og skåler, skeder mm. inden vi bruger dem dvs. mellem hver spisning. Detta sker også i mineralvatten.
Nu skal jeg til Sverige i starten av oktober før at vare der i ca 7 uger. Jeg undrer nu hvad jeg skal gøre. Kan jeg bruge hanevand til NAN og grød? Behøver jeg sterilisere flasker og skålar? eller er det ok att køre det hele i diskmaskinen? jeg er i tvivel ...
Mange tak før dit svar!! =)